Ocena instytucji

11%
Skorzystałoby ponownie: 29
89%
Nie skorzystałoby ponownie: 242
Zobacz statystyki
Vectra

Vectra

Ocena użytkowników

11%
Skorzystałoby ponownie: 29
89%
Nie skorzystałoby ponownie: 242

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 29
    • Głosy negatywne: 242
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
13%
87%
Jak oceniasz pracowników?
14%
86%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
16%
84%

Opinie o Vectra

Korzystasz z usług Vectra? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Vectra

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Vectra

  • Daniel

    , w dniu 21.06.2019Ocena:
    Dramat nad dramatami.Net prawie nie nie działa a...

    ...jak już zadziała to brakuje mu sporo do tego co było w umowie. A jak sie spóźnisz z zapłatą jeden dzień to oczywiście odsetki już lecą Rozwązuje umowę i nigdy więcej

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • roland

    , w dniu 11.06.2019Ocena:
    zlodzieje !!!! oszusci !!!! NIE POLECAM !!!

    wysylaja faktury a umowa byla rozwiazana. odlaczyli tv i internet ale faktury dalej przychodza !!!! sprawa juz chyba tylko dla prokuratury , wszyscy konsultanci sa niekompetetni ,

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • ...

    , w dniu 08.06.2019Ocena:
    Boże większego gó*na to ja *urwa nie widziałem...

    ...jestem wk*rwiony codziennie musi przestać działać internet na jakieś 30 min.... NIE POLECAM

    Ta opinia jest przydatna
  • zły

    , w dniu 30.05.2019Ocena:
    dno dno dno kłapią że rutery obsługują dwa...

    ...pasma i internet szaleje jak złoto. KŁAMSTWO. Pasmo 2,4 można sobie ustawić kanał natomiast pasmo 5 ustawione tylko i wyłącznie na jeden kanał. A tam .....tłok pasma nachodzące, internet zrywa się. Na zgłaszane problemy z internetem pomoc poniżej krytyki i hasło że nie są w...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 31.05.2019
      zły, przykro nam, że jakość usług nie spełnia obecnie Twoich oczekiwań. Dołożymy wszelkich starań, aby wyeliminować wszelkie niedogodności. W tym celu prosimy o przesłanie danych abonenckich z opisem nieprawidłowości na adres jakoscpomoc@vectra.pl
    • Wypowiedz się
  • Wojtek

    , w dniu 30.05.2019Ocena:
    Pełna niekompetencja i ignorancja w stosunku do...

    ...klienta, spróbujcie coś załatwić w infolinii w imieniu chorej starszej osoby-mamy, mając przed nosem wszystkie dokumenty i upoważnienia-powodzenia,liczy się tylko ochrona danych.W punkcie obsługi nie było lepiej.W tej chwili jest to chyba najdroższy i najgorszy jakościowo...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    • Vectra S.A.

      , w dniu 31.05.2019
      Wojtku, przykro nam, że jesteś niezadowolony z jakości obsługi klienta i przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zależy nam, aby zweryfikować zgłoszenie, więc prosimy o przesłanie danych oraz opisu zdarzenia na adres jakoscpomoc@vectra.pl
    • Wypowiedz się