Ocena instytucji

10%
Skorzystałoby ponownie: 29
90%
Nie skorzystałoby ponownie: 255
Zobacz statystyki
Vectra

Vectra

Ocena użytkowników

10%
Skorzystałoby ponownie: 29
90%
Nie skorzystałoby ponownie: 255

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 29
    • Głosy negatywne: 255
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
12%
88%
Jak oceniasz pracowników?
13%
87%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
16%
84%

Opinie o Vectra

Korzystasz z usług Vectra? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Vectra

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Vectra

  • arek

    , w dniu 17.08.2019Ocena:
    To juz wole nc+ i sram na spoldzielnie ze ma...

    ...podpisane z vectra tymi zlodziejami

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 20.08.2019
      arek, przykro nam, że masz taką opinię o naszej firmie. Prosimy o informację co zadecydowało o jej publikacji, dzięki czemu będziemy mogli zwiększyć nasze standardy. Prosimy o dostarczenie danych abonenckich oraz opisu Twojej sytuacji na jakoscpomoc@vectra.pl. Zapewniamy, że Twoje zgłoszenie zostanie należycie zweryfikowane.
    • Wypowiedz się
  • boro

    , w dniu 17.08.2019Ocena:
    Ja tez dzisiaj rozmawiałem z konsultantem i sa...

    ...naprawde tępi bo w usłudze maja napisane na własnej stronie ze 172 kanaly z canal+kosztuje 114,99zl a konsultant na Tel mowil ze 138 kanałów z canal+wychodzi 140zl gdzie tu logika złodzieje . Chciałem ale juz was nie wezmę

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 20.08.2019
      boro, rozumiemy, że zależy Ci na skorzystaniu ze wskazanej oferty. Promocje mogą różnić się od siebie w zależności od kanału kontaktu oraz regulaminu danej promocji. Część ofert widniejących na stronie możliwa jest do zamówienia wyłącznie online, co jest wyszczególnione w regulaminie promocji. Zachęcamy do skorzystania z oferty za pośrednictwem naszej strony.
    • Wypowiedz się
  • JABŁKO

    , w dniu 13.08.2019Ocena:
    TRAGEDIAAAAAAAA.JA TEMU W WŁAŚCICIELOWI ŻYCZĘ...

    ...ŻEBY CHODZIŁ PO WODZIE I PIĆ PROSIŁ ! ZA PERSONEL I WIECZNE ICH ŚCIEMY ( WIDOCZNIE ICH TEGO NAUCZYŁ) MEDAL ODRODZENIA PRL-U. OMIJAĆ Z DALEKA

    Ta opinia jest przydatna
    • Vectra S.A.

      , w dniu 20.08.2019
      Jabłko, przykro nam, że tak uważasz. Prosimy o informację co zadecydowało o pozostawieniu Twojej opinii oraz przesłanie jej wraz z danymi abonenckim na jakoscpomoc@vectra.pl. Zapewniamy, że Twoje zgłoszenie zostanie należycie zweryfikowane.
    • Wypowiedz się
  • jv

    , w dniu 11.08.2019Ocena:
    jestescie najgorszym dostawca internetu,to jest...

    ...kurcze. tragedi,wieczne lagi,ciagłe spadki,za co wy hajs bierzecie.Jestescie jedna wielka ,nic ani nikt mnie nie skusci zeby od was cos wziasc,kazdej osobie która powie ze chce od was internet to powiem zeby wzieła psychologa w gratsie,bo podczas korzystania z waszych usług moudnijcie...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 20.08.2019
      jv, przepraszamy jeżeli usługa nie działa u Ciebie poprawnie. Zdajemy sobie sprawę, że spadki prędkości internetu i podwyższony ping są dla Ciebie uciążliwe. Zależy nam na zdiagnozowaniu przyczyny opisanych niedogodności. W tym celu prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z opisem zauważonych nieprawidłowości w działaniu usługi na jakoscpomoc@vectra.pl.
    • Wypowiedz się
  • Patrtyk

    , w dniu 10.08.2019Ocena:
    3 miesiące czekałem na rozwiązanie sprawy z...

    ...płatnościami bo ich pracownica popełniła bląd i kilka miesięcy płaciłem o wiele więcej niż to było w umowie. Po 20 telefonach udało się załatwić a obsługa chyba jest po podstawówce bo są tępi strasznie. Będę szukał innego dostawcy.

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 20.08.2019
      Patryku, przepraszamy za długi czasu oczekiwania na realizację Twojego zgłoszenia. Zdajemy sobie sprawę, że wielokrotna konieczność kontaktowania się z firmą była dla Ciebie uciążliwa. Zależy nam na zweryfikowaniu przebiegu Twojego zgłoszenia, co pomoże nam uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości. W tym celu prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z opisem Twojej sprawy na jakoscpomoc@vectra.pl.
    • Wypowiedz się