Ocena instytucji

69%
Skorzystałoby ponownie: 1287
31%
Nie skorzystałoby ponownie: 541
Zobacz statystyki
PKO Bank Polski

PKO Bank Polski

Ocena użytkowników

69%
Skorzystałoby ponownie: 1287
31%
Nie skorzystałoby ponownie: 541

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 662
    • Głosy negatywne: 327
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 458
    • Głosy negatywne: 162
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 167
    • Głosy negatywne: 52

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
70%
30%
Jak oceniasz pracowników?
73%
27%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
65%
35%

Opinie o PKO Bank Polski

Korzystasz z usług PKO Bank Polski? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o PKO Bank Polski

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
10 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o PKO Bank Polski

  • Stanisław.

    , w dniu 01.07.2019Ocena:
    Byłem klientem a nawet pracownikiem tego banku,

    miałem sentyment do niego , do czasu kiedy zorientowałem się, że wszelkie doradztwa to tylko aby klient stracił. Bank nastawiony głównie na maksymalne zyski ( opłaty, prowizje itp.) W rozmowie z doradcą , gdy wyraziłem niezadowolenie usłyszałem, " I po co te nerwy". Nie polecam.

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • Dramat

    , w dniu 21.06.2019Ocena:
    Odblokowanie dostępu do serwisu internetowego to...

    ...jakaś kpina. Czekasz aż kolsuntant zadzwoni, podajesz swoje dane w celu autoryzacji - jest poprawnie. I aby zresetować hasło MUSISZ podać kod z SMS'a, który niby Ci wysyłają. Tylko że kod dochodzi z opóźnieniem z 10 minut a typiarka na słuchawce oczywiście się rozłącza bo...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • Paulina

    , w dniu 17.06.2019Ocena:
    jak zawsze kolejki, mnóstwo ludzi a tylko 2 kasy...

    ...otwarte !!!!!!

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • Ja

    , w dniu 29.05.2019Ocena:
    Porażka najgorszy bank

    Ta opinia jest przydatna
    5Przydatność opinii
  • Barbera

    , w dniu 28.05.2019Ocena:
    Oddział w Bystrzycy Kłodzkiej to jakaś kpina,

    osoby tam siedzące są niekompletne, kilometrowe kolejki ,nie miła obsługa i wiecznie na przerwie dramat dziwie się ze to Jeszce istnieje Chyba czas by ktoś się tym zajął

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • Klient

    , w dniu 24.05.2019Ocena:
    Tragedia przy zmianie warunków kredytu...

    ...wykorzystują sytuację i próbują podnieść oprocentowanie chyba że wcisną nam nowy produkt. Po wykupie całkowitym polisy przetrzymują pieniądze bo w umowie jest małym drukiem że mają miesiąc na przelew proponuje wpisać rok.Banda złodziejska

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
  • Onli

    , w dniu 19.05.2019Ocena:
    To jakiś skandal zostałem okradziony nie wiem...

    ...jak lecz przez płatność blikiem nic nie podawałem w internecie a jednak mnie okradli potem zadzwoniłem do banku by złożyć reklamację wszystko było okej dopóki nie dostałem odpowiedzi że nie zwrócą tych pieniędzy dziękuję bardzo za taki bank co nie zwraca przy kradzieży...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • janusz

    , w dniu 13.05.2019Ocena:
    Korzystam z konta iPKO od kilku lat. Tragiczna...

    ...modernizacja wyglądu strony, brak przejrzystości. Kontakt z obsługą tragiczny. modernizacje stron w godzinach szczytu, zamiast pośrodku nocy. Tragedia. Odradzam

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
  • Gd

    , w dniu 10.05.2019Ocena:
    Nieodpowiedzialna obsługa. Udziela kredytów...

    ...osobom pod wpływem alkoholu. Powinni zwracać na to uwagę.

    Ta opinia jest przydatna
  • Ania

    , w dniu 08.05.2019Ocena:
    Ja założyłam tam konto i wytrzymałam 2...

    ...miesiące duże opłaty do tego w oddziale w Sosnowcu na Kilińskiego nie sympatyczna obsługa Pani cały czas publikowała z Panią obok zamiast zająć się moją sprawą a jak chciałam zamknąć konto kazała mi udać się do innego punktu bo ona nie ma drobnych bilonów żeby wypłacić...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii