Ocena instytucji

65%
Skorzystałoby ponownie: 374
35%
Nie skorzystałoby ponownie: 177
Zobacz statystyki
Bank Credit Agricole

Bank Credit Agricole

Ocena użytkowników

65%
Skorzystałoby ponownie: 374
35%
Nie skorzystałoby ponownie: 177

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 210
    • Głosy negatywne: 134
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 123
    • Głosy negatywne: 34
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 41
    • Głosy negatywne: 9

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
70%
30%
Jak oceniasz pracowników?
71%
29%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
67%
33%

Opinie o Bank Credit Agricole

Korzystasz z usług Bank Credit Agricole? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Bank Credit Agricole

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
25 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Bank Credit Agricole

  • Ala

    , w dniu 29.11.2019Ocena:
    Wysokie oprocentowanie. Opłaty za konto i kartę.

    Mało inteligentna obsługa. Szkoda gadać.

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • Anonim

    , w dniu 27.11.2019Ocena:
    Jestem zawiedziona, gdy złożyłam reklamacje o...

    ...zwrot prowizji, bank doczekał 30 dni i pismem przedłużył o następne 30 dni, celem ściągnięcia akt a archiwum.a co robił bank przez 30 dni? Uważam że bank działa na zwłokę, a to byla pożyczka konsumencka i wystarczyło pobrana prowizję podzielić na ilość rat i kwotę ta...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • mm

    , w dniu 23.11.2019Ocena:
    Dla mnie ten bank jest niewiarygodny. Zawarłam...

    ...umowę na kredyt konsumencki, spłaciłam szybciej, a więc zgodnie z zapisem w zawartej umowie oraz wyrokiem TSUE w sprawie kredytów konsumenckich, winnam otrzymać zwrot odsetek jak i prowizji proporcjonalnie do skróconego okresu spłaty kredytu. A bank nic , tylko dziękujemy za szybszą...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    5Przydatność opinii
    • Anonim

      , w dniu 26.11.2019
      Potwierdzam że bank działa na zwłokę i potrzebuje az 60 dni by rozpatrzyć reklamację o zwrot należnej prowizji zgodnie z malym wyrokiem TSUE oraz wykładnia Rzecznika Finansów , który zaapelował do banków czy trzeba użyć pałki żeby banki resoektowaly wyrok i zwracały należna prowizję. Nie odpuscze nawet z ustawowymi odsetkami.
    • Polak

      , w dniu 26.11.2019
      60 dni to bardzo dużo czasu bo kredyt i jego wcześniejszą spłata są nie skomplikowana sprawa.pytanie a co bank zrobił przez 30 dni. Nic. A więc składam skargę na bezczynność banku i nie udokumentowana zwłokę w przypadku zwrotu prowizji. Stracilem pełne zaufanie do tego banku i zlikwiduje moje konto osobiste przenosząc do innego banku.
    • Anonim

      , w dniu 26.11.2019
      A co na to Prezes banku credit agrcol.szybko pozbędą się klientów.zwrot prowizji to nie laska tylko obowiązek banku.to są nasze koszty poniesione biorąc pożycze i przy jej wcześniejszej spłacie część prowizji należy się zgodnie z malym wyrokiem TSUE. Banki które łamią ten wyrok mogą być ukarane duża kasę, może to nie bawem spotkać Credit Agrcol.Nniech Pan Prezes banku respektuje w.wdpomniany wyrok tak jak robią to inne Banki.Jak będzie potrzeba podam wszystkie przepisy które są łamane przez bank.
    • Wypowiedz się
  • horski

    , w dniu 16.11.2019Ocena:
    Na kredyt załatwiany przez sklep online w...

    ...wysokości 1900 zł (hahaha) czekam tydzień. Umowa zasadnicza podpisana, wszystkie formalności załatwione i co? I nic! Kupa niekompetentnej hołoty, nikt nie panuje nad tym bajzlem. Jak najdalej od tych pajaców.

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • Jeszcze klient.

    , w dniu 14.11.2019Ocena:
    Wpłatomaty albo mają przerwę techniczną albo...

    ...nie można się dostać bo chrabia pracownik zamyka drzwi na klucz.A wątpię żeby drzwi były zepsute bo trwa to już tydzień.

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
    • Maxiu

      , w dniu 02.12.2019
      To samo jest z ich bankomatami i serwisem ca24.
    • Wypowiedz się
  • Michal

    , w dniu 06.11.2019Ocena:
    To najgorszy bank na swiecie wzielem u nich kredyt wszytko mialo byc

    To najgorszy bank na swiecie wzielem u nich kredyt wszytko mialo byc pieknie mieli byc doradcy pomoc itd gdy popadlem w problemy finansowe nikt nie chcial mnie sluchac restrukturyzacja brak wszystko zrobia tak aby utrudnic zycie wysylalem setki pism z prosbami o wydluzenie czasu splaty lub...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    6Przydatność opinii
  • Gość

    , w dniu 22.10.2019Ocena:
    Serwis nie działa na Mozilla 52.9.0 (32 bity) win...

    ...XP. Po zalogowaniu od razu wywala. Wylogowuje i przechodzi na stronę główną.

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
    • Marek

      , w dniu 18.11.2019
      Mam dokładnie tak samo. Firefox 52.9.0 (32 bity).
    • Informatyk

      , w dniu 19.11.2019
      Win XP nie jest wspierany od 10 lat, łapkę w dół polecam wystawić państwa komputerom.
    • Wypowiedz się
  • Piotr

    , w dniu 10.10.2019Ocena:
    Przejęto moje konto w ONEY karta kredytowa...

    ...AUCHAN, okazało się że nie mogę logować się do serwisu CA24 bo ktoś nie wysłał mi hasła sms z banku. Przy weryfikacji okazało się że mają błędne dane bo ktoś popełnił błąd przy przenoszeniu danych. Ogólnie nie polecam.

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
    • Agrafka

      , w dniu 22.10.2019
      Kontakt telefoniczny prawie lub zupełnie niemożliwy. Nawet jeśli dzwonię o 23 w nocy. A co do danych to w banku wpisują błędne dane z dowodu i jeszcze mi wmawiają, że błędne podałam. Masakra. Nie polecam.
    • Wypowiedz się
  • Monika

    , w dniu 07.10.2019Ocena:
    Słyszałam duzo pozytywnych opini dlatego...

    ...przeniosłem tam konto za co mialam dostac 200zl, plus za wpływy powyżej 3tys zloty po 3 miesiącach minimalnie mialam otrzymac 300zl. Prawda jest taka że nicniedostalam, kobieta w banku byla zajeta rezerwacja wakacji podczas obslugi klienta przez co popelnila blad w moim nazwisku. Na pin...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    5Przydatność opinii
    • Agrafka

      , w dniu 19.10.2019
      Zgadzam się z poprzedniczką. Bardzo słaba obsługa klienta i infolinia prowizoryczna na którą nie można się dodzwonić nawet o 4 nad ranem. Porażka.
    • Wypowiedz się
  • Ja

    , w dniu 20.09.2019Ocena:
    Nowa wersja logowania nie działa na Win XP. Żenada...

    ...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
    • bb

      , w dniu 03.10.2019
      To wystarczy zaisntalować nowy system. Chcesz na 'przedpotopowym' oprogramowaniu pracować? pretensje do siebie
    • mmm

      , w dniu 08.11.2019
      To pewnie skarżącemu zafundujesz nową wersję?
    • Wypowiedz się
  • też nie polecam

    , w dniu 18.09.2019Ocena:
    jak to jest , same negatywne opinie, a w...

    ...stasystyce 70 % zadowolonych?

    Ta opinia jest przydatna
    7Przydatność opinii
  • Robo

    , w dniu 12.09.2019Ocena:
    Masakra.kontakt telefoniczny zaden.

    Ta opinia jest przydatna
    5Przydatność opinii
    • Czesiek 13

      , w dniu 07.10.2019
      Zgadzam się z opinią. Kontakt telefoniczny to Żenada! Praktycznie nie ma możliwości załatwienia sprawy przez telefon.
    • Monika

      , w dniu 07.10.2019
      Mam ten sam problem. PORAŻKA!!!!
    • Wypowiedz się
  • Rozczarowana

    , w dniu 04.09.2019Ocena:
    Nie polecam, po godzinie 14:30 przelewy...

    ...wychodzące z automatu ustawiają się z datą następnego dnia, nawet podatkowe!!!!!!!! Nowa strona konta to porażka, żadnej intuicyjności.

    Ta opinia jest przydatna
    8Przydatność opinii
  • m trasa

    , w dniu 30.08.2019Ocena:
    infolinia tragedia jeszcze nigdy nigdzie tyle nie...

    ...czekałam 60 minut od 22.00 do 23.00 unikać jak ognia!!!

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
  • Bob

    , w dniu 20.08.2019Ocena:
    Katastrofa!!! Zakupy ratalne przez ten bank to...

    ...pomyłka. Formularz wysłany, wpłata weryfikacyjna wysłana ekspresem i przez tydzień cisza, zero kontaktu. Po tygodniu dzwoni ktoś z obsługi i wciska mi bajkę, że system nie odnotował wpłaty. Podziekowałem za taką usługe. Coś mi tu zalatuje handlem danymi. Radzę omijać z daleka.

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
  • Agnes

    , w dniu 16.08.2019Ocena:
    Nie poleciła bym nigdy tego banku są nie uczciwi.

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • KRZYSZTOF

    , w dniu 14.08.2019Ocena:
    Każdy bank musi zarabiać.UWAGA.sprawdzenie...

    ...ŚRODKÓW w swoim BANKOMACIE kosztuje 5 ZŁ.

    Ta opinia jest przydatna
    5Przydatność opinii
  • zadowolony klient z Santander

    , w dniu 08.08.2019Ocena:
    dajta spokój z tym bankiem i idźta do santander...

    ...:) atak poważnie, to wszędzie jest dobrze jak trafisz na kompetentnych pracowników, niestety ja nie trafiłem i od tamtej pory omijam szerokim łukiem. W Rumi doradczyni E.B. przedstawila mi ofertę kredytu na super warunkach, jak się okazało nie ma takiej oferty w banku dla nikogo,...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • justyna

    , w dniu 05.08.2019Ocena:
    beznadzieja czeka sie godzinami na połaczenie z...

    ...konsultantem

    Ta opinia jest przydatna
    6Przydatność opinii
  • Darek

    , w dniu 30.07.2019Ocena:
    Niestety naciąganie i nabijanie w butelkę ludzi,

    raty to lichwa

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • Ania

    , w dniu 24.07.2019Ocena:
    Nie polecam , obsługa kłamie sprzedając...

    ...ubezpieczenia osobom które i tak nie będą tym ubezpieczeniem objęte. Moja mama ma raka i o tym poinformowała doradcę w Placówce w Rumi po czym osoba która jej to zaproponowała przemilczala fakt że właśnie podsuwa jej do podpisania oświadczenie o dobrym stanie zdrowia. Taka fachowa...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
  • Bartek

    , w dniu 20.07.2019Ocena:
    Posiadam konto premium i zdecydowanie NIE polecam,

    fatalna obsługa klienta, praktycznie brak możliwości skorzystania z infolinii, w ostatnim tygodni próbowałem dodzwonić się kilkakrotnie w sprawie karty kredytowej i tylko raz to się udało, pani obiecała skontaktować się z osobą obsługującą karty i oddzwonić w ciągu 3 godzin....zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
  • Niezadowolony

    , w dniu 30.06.2019Ocena:
    Witam, nie no ten Bank sięga głębiej niż dna,

    żeby załatwić jedną sprawę, ganiają mnie po placówkach Banku co miesiąc, zamiast załatwić wszystko podczas jednej wizyty, nie będę tyle kilometrów jechać, znowu za miesiąc, bo wam coś się znowu przypomni, żegnam się definitywnie z tym Bankiem.

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
  • Oni

    , w dniu 27.06.2019Ocena:
    Ile razy można oglądać debilną reklamę z...

    ...jakimiś kontorkami czy bobrami. Mózg potrzebny aby reklama była reklamą a nie klepaniem w koło od miesięcy tego samego. Nikt nie pomyślał że coś co jest tolkowane ciągle, może być denerwujące. NIECH w tym banku ktoś odpowiedzialny uruchomi MÓZG.

    Ta opinia jest przydatna
    8Przydatność opinii
  • Gal Anonim

    , w dniu 16.06.2019Ocena:
    Nie polecam, ponad 10 minut dzwonienia, po którym...

    ...mnie rozłączyło, później ja nie wytrzymałem po 20 minutach i ja się rozłączyłem, a dzwoniłem po to żeby załatwić sprawę , której nie chcieli załatwić w placówce Bankowej, po za tym pracownicy nie kompetentni, nie chcą współpracować z klientem.

    Ta opinia jest przydatna
    6Przydatność opinii