Ocena instytucji

67%
Skorzystałoby ponownie: 374
33%
Nie skorzystałoby ponownie: 166
Zobacz statystyki
Bank Credit Agricole

Bank Credit Agricole

Ocena użytkowników

67%
Skorzystałoby ponownie: 374
33%
Nie skorzystałoby ponownie: 166

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 210
    • Głosy negatywne: 123
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 123
    • Głosy negatywne: 34
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 41
    • Głosy negatywne: 9

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
69%
31%
Jak oceniasz pracowników?
71%
29%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
66%
34%

Opinie o Bank Credit Agricole

Korzystasz z usług Bank Credit Agricole? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Bank Credit Agricole

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
25 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Bank Credit Agricole

  • Jacek

    , w dniu 25.01.2020Ocena:
    Totalna porażka!! Co chwile problemy z dostępem...

    ...do serwisow internetowego i mobilnego. Weryfikacja przez serwis telefoniczny, tokeny sms a i tak nie odblokujesz dostepu do konta. Masz konto w CA24 przygotuj sie na czeste wizyty w placowce! Dno. NIE POLECAM!

    Ta opinia jest przydatna
  • aaa

    , w dniu 23.01.2020Ocena:
    CA24 nowa wersja to dno, bardzo trudno się tam...

    ...poruszać, bardzo zły przegląd sytuacji konta

    Ta opinia jest przydatna
  • Adaas

    , w dniu 22.01.2020Ocena:
    Totalna porażka. Nie mogłam podjąć swoich...

    ...własnych pieniędzy, bo ,,przekroczyła limit" . Pilnie potrzebne pieniądze w obcym mieście, a ja nie mogę zrobić przelewu. Zepsuty samochód. Wracam w nocy pociągiem, po czym rano dowiaduje się, że bank otwarty dopiero o 9.30. ( A nie od ósmej). Zdenerwowanie nie polecam usługi w tym banku.

    Ta opinia jest przydatna
  • Helena

    , w dniu 15.01.2020Ocena:
    Dzisiaj 3 telefony weryfikacyjne. Pytania o date...

    ...urodzenia, pesel, adres itp. Jakbym byla jakims oszustem. Potem kolejne, już nieodebrane. Kolejna weryfikacja przez kuriera. Przyslijcie jeszcze prezydenta, prokuratura oraz prezesa zarządu. Osmieszacie się tylko!!!!! Nigdy więcej.

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • Niki

    , w dniu 13.01.2020Ocena:
    Kuriozalne opłaty za wszystko. Powłączane...

    ...mimochodem płatne usługi. Płatne wypłaty z bankomatu, nawet wydanie karty. Kuszą promocjami, ale co dadzą to sobie szybciutko zrekompensują. Nie polecam.

    Ta opinia jest przydatna
  • Roberto

    , w dniu 11.01.2020Ocena:
    Właśnie minęła godzina i nadal nic, już nie...

    ...czekam w poniedziałek idę zamknąć konto

    Ta opinia jest przydatna
  • Roberto

    , w dniu 11.01.2020Ocena:
    52 minuty...nadal czekam

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
  • Roberto

    , w dniu 11.01.2020Ocena:
    właśnie próbuję się połączyć z serwisem...

    ...telefonicznym,połączenie już trwa 46 minut,nadal czekam...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
  • Andrzej

    , w dniu 09.01.2020Ocena:
    Wszystko jest dobrze do czasu kiedy pojawią się...

    ...jakiekolwiek problemy, które obciążają klienta. Przy jakichkolwiek problemach bank grzecznie poinformuje klienta, że ma go w d... W tym przypadku chodziło o źle działający system informatyczny na dwóch stronach internetowych. Klient traci, bank ma to gdzieś.

    Ta opinia jest przydatna
  • Klaudia

    , w dniu 07.01.2020Ocena:
    Tak zgadzam się z opiniami innych użytkowników...

    ...to jest naprawdę banda oszustów również mam miesiąc środki na koncie firmowym zablokowane niestety muszę do sądu sprawę złożyć

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • Ewa

    , w dniu 03.01.2020Ocena:
    Nie Polecam. Wiecznie problem. W placówkach nie...

    ...ma komu pracować. Wpłtomat się zawiesza i zjadł mi 1300 zł.

    Ta opinia jest przydatna
  • Jacek

    , w dniu 02.01.2020Ocena:
    Po 1,5 roku mam dość.Częsty brak dostępu do...

    ...konta przez neta, próba kontaktu przez serwis telef. to fikcja , nikt nie odbiera przez godzinę.Do tego zmiana strony po zalogowaniu na jakieś nieintuicyjne zakładki ,brak możliwości podniesienia limitów płatności (tylko osobiście w placówce). Mało pracowników i długie czekanie...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • Domagarow.ten bank okrada Konta oszukuje uwazajcie na ten bank odradzam taku zlidziejski bank

    , w dniu 27.12.2019Ocena:
    Ten bank okrada Konta jest niezytelny odradzam...

    ...ludziom ten bank sama zostalam przez ten bank okradziona i bez zwrotu pieniedzy uwazajcie na ten ban odradzam zlodzieje i tyle !!!!!!!!

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
  • Polak

    , w dniu 19.12.2019Ocena:
    Dlaczego Credit Agrcol nie zwraca prowizji,

    zgodnie z wyrokiem TSUE, wspólnym stanowisku Rzecznika Finansów , Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, wyrokiem Sądu Najwyższego z dnia 12.12.2019r o zwrotach prowizji ,W dziale reklamacji obsługa nic nie wie oprócz tego co jest w komputerze, czyli wpisana reklamacja. Mija 50...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
    • Anonimowy

      , w dniu 21.01.2020
      Jak wyglądał zwrot prowizji? Czy już go Pan otrzymał?
    • Wypowiedz się
  • Rozczarowana

    , w dniu 19.12.2019Ocena:
    Najgorszy bank na swiecie . Na infolinii panie sa...

    ...aroganckie i opryskliwe wiedza wszystko najlepiej i potencjalny klient nie ma prawa sie wypowiedziec . Mam konto na ktore wplywaja zasilki rodzinne na dzieci i blokade komornicza nie moge sie doprosic odblokowania pieniedzy ktore powinny byc udostepnione od razu dzwoniac do nich slysze tylko...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • Darrrro

    , w dniu 17.12.2019Ocena:
    Dzwoniąc na infolinię Panie które tam pracują...

    ...są bardzo nieprzyjemne i opryskliwie z pogardą odnoszą się do do klientów. Sam tego doświadczyłem dzwoniąc tam 16 _12-2019.Te osoby nie mają podejścia do klienta. Odradzam ten bank.

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
  • lol

    , w dniu 17.12.2019Ocena:
    Od kilku miesięcy wprowadzili zmianę szaty...

    ...graficzne i w ogóle zmianę serwisu internetowego na nowy. Totalna porażka trzeba bardzo dużo czasu poswięcić na wykonanie przelewu. Planują wyłączyć starą aplikację. Nowy serwis internetowy jest beznadziejny, mało intuicyjny, po prostu porażka. Nikt się nie pytał klientów...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • fuspado

    , w dniu 04.12.2019Ocena:
    Awaria nie można robić przelewów produkty i...

    ...premie bardzo atrakcyjne, ale jeżeli ma to być jedyne konto to zdecydowanie nie polecam jako dodatkowe to spoko

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • Czesio

    , w dniu 03.12.2019Ocena:
    Jestem w credit od czasu LUKAS Bank . I teraz...

    ...widzę że pora zmienić bank. Nieustanne prace techniczne i problemy z płatnościami internetowymi typu płatności przez ALLEGRO czy też wpłaty na konto PAYPAL . Mój bank jest nieaktywny kiedy 20 innych banków pracuje bez problemów . Oczywiście bez żadnego wcześniejszego...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • Kkk

    , w dniu 03.12.2019Ocena:
    14.24 awaria w dostępie do CA24, a podobno miala...

    ...być juz usunięta?

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
    • tak

      , w dniu 03.12.2019
      rzecznik banku kłamie w sprawie usunięcia awarii. Jeśli bank jest tak wiarygodny jak rzecznik to chyba zrezygnuje z jego usług
    • Anonim

      , w dniu 03.12.2019
      Rzecznik banku powinien zająć stanowisko w sprawie zwrotu prowizji zgodnie z wyrokiem TSUE!!!
    • Wypowiedz się
  • Polak

    , w dniu 03.12.2019Ocena:
    W sprawie prowizji Bank wysyła pisma na zasadzie...

    ...kopiuj i wklej i przedłuża o następne 30 dni. Działają na zwłokę i uważam że jest to bezczynność banku. mają wyrok TSUE gdzieś.ale prawo powinno działać w dwie strony, nie tylko w jedną, że bank pobiera kary za jeden dzień w opóźnieniu spłaty raty,. A w tym przypadku dają...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
  • Rekin

    , w dniu 03.12.2019Ocena:
    Nie informują że awaria i nie informują że koniec

    Nie informują że awaria i nie informują że koniec awarii

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • Kata

    , w dniu 02.12.2019Ocena:

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • grudzienszal

    , w dniu 02.12.2019Ocena:
    Porażka.Przynajmniej raz w tygodniu w normalnych...

    ...godz.użytkowania konta internetowego CA24 robią sobie prace serwisowe przez co nie można w żaden sposób dostać się na konto.Normalne banki robią to w godz.nocnych! Kiedyś bardzo lubiłam ten bank i byłam z nim od początku(wtedy jeszcze lukasbank) przez wiele lat.Wróciłam z...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    • Kata

      , w dniu 02.12.2019
      Zgadzam się porażka odkąd zmienili stronę internetową dzieje się coraz gorzej od paru dni nie można się zalogować będąc na wyjeździe nie można płacić kartą masakra
    • Aduranta

      , w dniu 03.12.2019
      ciągle kłopoty z płaceniem przez internet np. za produkty z allegro - pojawia się informacja " Ten bank jest chwilowo niedostępny. Wybierz inny bank lub zapłać karta płatniczą", w sklepie nie zawsze czyta kartę. Fatalnie
    • Wypowiedz się
  • Koleczka535

    , w dniu 02.12.2019Ocena:
    Każdy bank ma swoje plusy i minusy. Ja mam od nie...

    ...dawna konto w banku Credit Agricol narazie nie mam zastrzeżeń. Miałam konto w banku WBK i też było ok. Ale jak przejął Santander to już katastrofa jest. Dlatego zrezygnowałam z tego banku. Dlatego jest takie zdanie moje ze każdy bank ma swoje minusy i plusy. W każdym banku znajdzie...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
    • Anonim

      , w dniu 02.12.2019
      Inna była by treść tego komentarza gdyby Pani,Panu mieli zwrócić należna kasę. Ja do chwili złożenia reklamacji o zwrot prowizji też nie miałam żadnych problemów.ale każdy walczy o należne mu pieniądze. Z naszych pożyczek banki żyją, ale prawo musi działać w dwie strony nie tylko zabierać, kiedy się coś należy to trzeba oddać.pozdrawiam.
    • Koleczka535

      , w dniu 02.12.2019
      Tak zgadzam się z Pani/Panem.Mam znajomą która miała podobny problem taki jaki Pani ale z bankiem Santader a dawniejszym WBZK. Sama zastanawiałam się do którego banku przejść czytałam o bankach opinie i czytając opinie o bankach każdy z każdym bankiem ma przeciw i jest też za. Z tąd ciężko mi było wybrać bank do którego bym mogła mieć takie jak to się mówi 100% zaufanie we wszystkim bez żadnych chaczyków. I dlatego wybrałam ten bank ale głównie też bo miałam najbliżej
    • Wypowiedz się